Välkommen till Föreningen för Höörs hemlösa katters officiella blogg.
  • Donationer och gåvor tas emot på: Swish 123 390 72 92 eller vårt donationskonto: BG 562-1305

måndag 24 juni 2013

Tingade katter.

Heba, som blivit så illa behandlad av människor, har blivit 
tingad, och flyttar till sitt nya hem inom kort! 

 Jag vet att hon kommer att få all den tid hon behöver hos Åsa, 
att komma fram i den takt hon själv väljer. 

Lill-Bapplan är tingad, och kommer att, när hon är gammal nog,
flytta till sitt nya hem.

Lill-Bapplan!

Det är alltid svårt att skiljas från de ungar jag nappar upp,
man kommer dem så nära.
Men jag kan ju inte ha HUR många katter som helst själv!

Lill-Bappel är också tingad, och kommer att flytta så långt som 
till Stockholm, när tiden är inne.

Lill-Bappel åker bil. 

Sociala, trevliga, Timothy är tingad, och kommer även han
att inom kort flytta. 

Timothy.
 Han har varit mycket noga i sitt val av nytt hem. 

 Trollet har redan flyttat. Bilderna från nya hemmet, 
visar att hon redan installerat sig väl, och tar för sig
av de bästa platserna! 

Eftersom Bapplan i princip lagt sig i datorn, och Lill-Bappel 
är hungrig, är det väl bäst att stänga ner för idag.

Helen FHHK





4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att kissarna har fått egna hem, goda nyheter! Gärd

Claudia sa...

Dear Helen,
good, that some of those wonderful cats already found a lovely new home!
Lill Baplan is soo sweet..hope she will find a new home too soon, as all those wonderful cats who need a home and love and care!
Big hugs to you and thank you for your great commitment!
Claudia :O)

Maria at inredningsvis sa...

WOW vilka somriga bilder:)Jag ÄLSKAR katter och har själv två kissar.

Om du gillar moderna mönster kan du kolla in min blogg:)

Jag önskar en skön sommarhelg

LOVE Maria från inredningsvis.se

Anonym sa...

Jag ser inte namnen på dom som gjorde detta mot Heba.Måste dom skyddas eller för det ÄRSÅ synd om dom.????
Är det någon som vet namnen på dom här idioterna? Eller ska dom "skyddas" som Jimmi för det ÄR SÅ synd om dom.!Våra beslutsfattare i riksdan sitter ju bara och plockar navelludd på varandra.Här är iallafall göteborgsidioten.Det här blir väl borttaget för man MÅSTE skydda sana här.
Jimmi Inthep Hansson
Nickelmyntsgatan 11 lgh 1102
414 79 Göteborg
Tele:073-5955880
och 031-3205476