Välkommen till Föreningen för Höörs hemlösa katters officiella blogg.
  • Donationer och gåvor tas emot på: Swish 123 390 72 92 eller vårt donationskonto: BG 562-1305

lördag 17 februari 2018

En tuff vecka!

Vilken slitsam vecka det varit. 
Hur ska en liten katt orka och hinna med allt?
Jag tror att jag måste begära löneförhöjning!



 Man tycker ju att de där människorna skulle kunna förklara hur en fälla
fungerar. Men nej! Så klart fick jag rycka ut!

 Selfie med den skänkta maten. Annars hade den väl aldrig blivit fotograferad!

 Gamla Oscar måste också ha sitt. Han kanske inte tror det själv, 
men han behöver lite omsorger han med.

 De här killarna behövde lite värme efter kastreringen. Tulle och 
Kiwi heter de visst.

 Den senaste tiden har jag fått ge intervjuer till flera journalister, 
och den här gamla bilden är populär. 

En av artiklarna:




 Kolla vilka fina blommor jag fick av Ingrid! Jag fick trösta
henne när hennes gamla Nisse dog.

Är det konstigt att man blir lite trött?


 Bäst att jag vilar upp mig inför nästa veckas slit. Man vet aldrig vad som väntar! 


💖Honey💖  FHHK



2 kommentarer:

Unknown sa...

En fantastisk katt ni har till hjälp��

Reserl sa...

Soooooo cute, very nice Photos
Big hugs and kisses from Reserl