Välkommen till Föreningen för Höörs hemlösa katters officiella blogg.
  • Donationer och gåvor tas emot på: Swish 123 390 72 92 eller vårt donationskonto: BG 562-1305

fredag 24 februari 2017

Honey kapar datorn!

Äntligen fick jag datorn för mig själv igen!
Den är välbevakad, och svår att komma åt.

Fast jag vet inte om jag orkar skriva. Man blir så sömnig av allt
det vita som trillat ner från himlen!

Just nu har jag semester.
Den där veterinären är ju sjukskriven, och det händer inget
särskilt.
Jag vill ju ha patienter att sköta om.
Och snälla människor, som kommer för att träffa mig!

Åh, det känns som en evighet sen jag fick pyssla om någon!



Jag älskar att få påsar med spännande saker i !

Lådor med presenter!

Vem är bättre lämpad att ta hand om presenter än jag?!

 För att inte tala om bokföring!

Jag måste säga att de människorna som jobbar på den här
kliniken, faktiskt har insett att de inte klarar sig utan mig.
De står alldeles handfallna utan mina insatser!

Den där gamla Oscar, han gör minsann inte mycket nytta!
Äter, och ska springa genom dörrar, dagarna i ända.
När han inte sover.
Men han är en en fin vän, och kanske hade det varit lite tråkigt
utan hans sällskap.


Men åh, nu längtar jag till våren. Mina små tassar blir så kalla
i allt det där vita!

Jag vill ha grönt, mjukt, gräs under mina känsliga trampdynor.


Honey FHHK













1 kommentar:

Anonym sa...

Så underbart precis så ska en kisse ha det ❤❤❤
Anonymt är visst ett måste för att svara... Men jag är Mia Johansson o jag älskar djur o katter speciellt❤