Välkommen till Föreningen för Höörs hemlösa katters officiella blogg.
  • Donationer och gåvor tas emot på: Swish 123 390 72 92 eller vårt donationskonto: BG 562-1305

söndag 21 april 2013

Snälla män.

Idag har jag fått en massa långa plankor, som ska användas
till bygget av katthemmet här hemma. 
Tack Ingemar för dem. Och tack till Micke, som drog ut alla spiken
ur dem! 
Nu ska 50 kubikmeter ved sågas upp, och klyvas, samt köras in.
Den ligger mitt i vägen för där baracken och villavagnen ska stå. 
Igår var Simon här och hjälpte mig att riva ut inredning i
vagnen. Det blev riktigt mycket gjort. Simon är snart tretton år, 
och en hejare på att riva! Tack Simon! 

 Hela den här hörnan blev utriven igår. Det blev väldigt rymligt! 

Den här har jag börjat skruva ur. Men det är ju hemskt vad de skruvarna 
sitter! Jag fick loss en.... 

Och nu till något helt annat!

Bullen utmanar Torsten. Bullen har ingen aning om hur
liten han är! 

Överhuvudtaget gör Bullen väldigt mycket. Här ihop med Bappel. 
Bullen och Bappel är riktiga bästisar. 
Och lådor är tydligen oemotståndliga!

Två malliga killar. Bappel och Bullen! 


Helen FHHK



2 kommentarer:

Elna sa...

Ja den gode Bullen är både söt och tuff samt väldigt underhållande.

Anders Westergren sa...

Torsten (Husky) ser ut som om han tänker äta upp Bullen (katt) på den bilden .
Av någon anledning äter han dock inte katter.