Välkommen till Föreningen för Höörs hemlösa katters officiella blogg.
  • Donationer och gåvor tas emot på: Swish 123 390 72 92 eller vårt donationskonto: BG 562-1305

lördag 6 juni 2015

Honeys dag på Glashyttan!

Honey är en enastående fantastisk katt!
Men det har väl alla förstått vid det här laget?

 Idag har hon har hon gjort reklam för vår förening på Glashyttan
i Höör.

Det har varit många arrangemang idag, på Nationaldagen, 
lite överallt i kommunen. 
Incendi glasblåseri upplät plats till Honey, där hon ohämmat
 kunde breda ut sig, och framträda som den prinsessa hon är.

Hon tronade i sitt rosa fluff, och njöt av uppmärksamheten i 
flera timmar. 

Ingen tvekan om att den lilla damen älskar att vara i centrum!

Honey hade emellanåt många besökare, betydligt fler än på
denna bild.

Den här glaskulan har jag hängande i ett fönster. 
Den ser kanske inte så märkvärdig ut, men jag tycker att den
är enastående fin i sin enkelhet! 

Det hängde många glaskulor på Glashyttan, men tyvärr
missade jag att ta några bilder. 
Lite skyller jag på min mobil, vars batteri är urdåligt, 
och inte räcker mer än till några få bilder, innan det tar
slut.
Jag hade även velat visa de fantastiska glasskålarna, men, men,
det får bli en annan gång!

 Batteriet i mobilen räckte åtminstone till ännu en Honey-bild!

Kanske samlade Honey inte in någon förmögenhet idag, 350 kr,
men hon gjorde bra reklam för föreningen.
Hon bar sig åt som om hon var van vid sådana här tillställningar,
men faktum är, att det här är första gången hon är med och
visar upp sig någon annanstans än i katthemmet, och på kliniken!

Ingen behövde hålla i henne, hon fann sin plats, och hade ingen
önskan att gå därifrån!

Honey och vi träffade så många trevliga människor idag!
Den bästa nationaldag jag upplevt!


Helen FHHK






1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg syns at det er et fantastisk arbejde I laver! Tak!