Välkommen till Föreningen för Höörs hemlösa katters officiella blogg.
  • Donationer och gåvor tas emot på: Swish 123 390 72 92 eller vårt donationskonto: BG 562-1305

lördag 17 mars 2018

Honey-den lilla radiostjärnan!

Igår kom de där människorna och väckte mig och Oscar urtidigt
 på morgonen. Hur tror de att en liten katt ska orka ta sig ur fluffet
kl halv sju?

Gäsp!

Så klart måste jag ha på mig mitt fina diamanthalsband, som 
jag fått av världens bästa kille, Sören! 💜

Det blev en lååång biltur, i närapå snöstorm. Jag är inte van vid 
att åka bil så långt.
 Vi åkte till Kristianstad, för att vara med i Radio P4. 

I väntan på mitt stora framträdande. 


Snart så....

 Lite gos innan sändningen. 











 Jag kan ju tycka att det hade varit trevligt om jag hade fått spinna
i 8 minuter! 













 Nä, nu orkar jag inte ge mer intervjuer. De får prata utan mig!



 Hm, man kanske skulle bli radiokatt? Dags att byta yrke, kanske?






 Spännande!



 Det var lite dammigt på avsatsen. Helt klart behöver de någon som ser
efter dem på det här stället!

 Lite vila innan hemfärden.



 Lite trött kanske.

Nu ska jag hem och sova! 




Imorgon, söndag, kommer jag att delta på min förenings
Öppet Hus i mitt katthem. Dit kommer även min pojkvän, 
Sören

Är han inte stilig?! 💖


Jag hoppas att vi ses imorgon!

Honey, FHHK

1 kommentar:

Anonym sa...

Lika god som alltid